viernes, 23 de julio de 2010

mi foto montaje de hoy

1 comentario:

  1. hola Tomás,,,, quin blog mes maco que tens... El miro cada dia.. no t'habia dit res, entre d'altres coses per ara em manca el temps. Pero aquest mes d'agost tindré unes semanes forçades d'aturada... espero poder comunicarme en tu. Les teves fotos son precioses, una meravella. Gracies a tu, jo m'he aficionat a la fotografia, encara que soc pésima¡¡¡¡¡¡ Porto en mi sempre el teu primer chapelet de la amistad, que em vares enviar..... sempre m'acompanya... l'altre(m'en vares enviar dos) el tinc sota el coixí al llit... Es a dir., la teva força m'acompanya....Molts petons Avi Tomàs, per a tu i la Paquita.. y per tota la teva familia,, tin ja en la teva carpeta...els 2000 i escats correus que m'has enviat en tot aquest temps que compto amb la teva amistat.

    ResponderEliminar